Hvilke digitale værktøjer kan understøtte eksporten i modebranchen?
Del på:

Fredag d. 09/10-20 kl. 10.00 – 11.30
Er du forretningsudvikler, sælger, PR, eksport ansvarlig eller arbejder du med salg og marketing?
Så håber vi, at du vil deltage i vores webinar omkring, hvordan vi på en forsvarlig måde kan afsætte flere varer til nye markeder og kunder ved brug af ny virtuel teknologi!
Agenda
DM&T samt Virtual Stage inviterer danske modevirksomheder til et webinar, hvor vi drøfter hvilke digitale værktøjer der kan bruges til at understøtte eksporten i modebranchen. 📦
Vi har inviteret eksperter fra branchen, som vil fortælle om de digitale tiltag, som de har implementeret under COVID-19.
De brands, der deltager i webinaret er:
- Ganni
- Les Deux
Program for dagen
10:00: Velkommen v. Heidi Svane, Lifestyle & Design Cluster
10:05: Hvordan har DM&T understøttet deres eksport med digitale redskaber v. DM&T
- Hvordan har eksport været ramt af corona i branchen
- Hvad har I hørt at brands har gjort ved det
- Hvad håber i for fremtiden
10:15: Eksport og digitale værktøjer v. Ganni
Alexandra vil fortælle hvordan de har arbejdet med digitale redskaber til at understøtte deres eksportrelationer. Hun vil komme ind på, hvordan Ganni tog et digital sprint, og på få uger formåede at implementere en IT integration, som normalt ville have taget et år. Derudover, vil hun vise en live demo af deres løsning, og afslutningsvis fortælle om hvordan dette er blevet en del af deres strategi.
10:30: Samtale med virksomhederne
- Hvad gør I for at understøtte jeres eksport?
- Hvad er jeres erfaringer?
- Hvad er de internationale kunder især glade for?
- Hvad vil i arbejde videre med?
11:00: Kunderejsen v. CBS
- Hvor i indkøbsrejsen kan teknologi understøtte og hvor kan det ikke
- Hvilken værdi kan teknologi også medføre
11:10: Vil I afprøve VR/AR til jeres salgskanaler kan i deltage i et eller flere projekter v. LDC & Virsabi
11:30: Tak for i dag
